Freitag, 8. Februar 2013

Cosplay Progress ★



Hey girls!! 

I hope you are all fine ~ 

Well as I maybe already mentioned in a previous blogpost I am working on my new cosplay ! 

I know it doesn't really have to do with gyaru/gal but I really like to cosplay ~ 

Soooo Let's see! 

I am going to cosplay Megara from the Disney movie "Hercules"




I am pretty sure everyone knows her ! 

I can really interpret myself into her character~
When I was a child I always watched disney movies and Hercules was one of my favorites!

Last weekend I worked on it 
Thanks to my friend who helped me a lot! 





atm it looks like this :

nomakeupuglyme


Not thaaat much is missing anymore ! 
I will continue working on, on Sunday ~

Today I went to a drugstore to buy make up to create the perfect look for it!


Then I already also orderd a wig which I have to style when it arrives
and some pretty nice circle lenses which I will also review ! 



 i.Fairy - Ash Violet


wig bought at ebay



Well that's it for now ! 

stay tuned ~ 


kisses & hugs 



Kommentare:

  1. Megara ist toll! :) Ich freu mich schon das Endergebnis an dir zu sehen. Also mit Perücke und Lenses und allem. n_n
    LG

    AntwortenLöschen
  2. Hey ^^ Sieht doch schon klasse aus!!! Hast du eine Gruppe, oder cosplayst du alleine? Irgendwas hattest du mal von einer Disney-Gruppe gesagt...?
    Für welche Con ist das geplant?
    LBM? Wenn ja, vielleicht sieht man sich xD
    bye

    AntwortenLöschen
  3. Wirklich cool. Ich bin auch ein richtiger Disney-maniac! Und gerade die alten Filme mag ich total gerne. ^^ Megara ist ein toller Charakter, sie passt sicher sehr gut zu dir! Ich mochte sie schon im Film immer gern. ^^
    Bin sehr auf das fertige Cosplay gespannt. ^^

    AntwortenLöschen
  4. LOL Hauptsache wir haben dann beide die gleichen Linsen für unser nächstes Cosplay 8D
    (Aber es ist etwas ganz, ganz unterschiedliches.. XDD) ♥

    AntwortenLöschen
  5. Wow, mega gute Idee!! Kann es kaum erwarten, es zu sehen *_*

    AntwortenLöschen